I guess I'll die another day

Nähä. Då blev det där experimentet, som det var så mycket snack om tidigare, inte av. Det var tydligen något tekniskt fel och vi kommer alltså inte att dö idag utan istället någon gång nästa år.

Så istället för att sväva runt bland rosa moln fick vi idag skriva klart biologirapporten. Det blev en lång dag men det var himla trevligt att umgås med lite folk utanför skolan sådär =). En lite lättare börda ligger nu på mina axlar; svenskan (+ färdigställa biologin helt), ändå rätt skönt..

Igår gjorde jag något som jag inte gjort på länge, sket i läxorna (lurad! jag hade ju inga, ha ha) chillade i soffan med lite glass och kollade på film, fy vad skönt det var.. något man borde unna sig lite oftare.

Imorgon så händer det ju en sak :o. Jag har tidigare (för typ en månad sedan) berättat om att det skulle ske en förändring nu snart. Imorgon börjar steg ett, men jag vet inte om det blir klart på samma dag, men jag hoppas då dock på det.. he he. Jag är mycket förväntasfull.. och som jag tidigare lovat; bilder på förändringen kommer att laddas upp.. dock vore det roligare om folket själva fick lägga märke till denna förändring, men på samma gång kanske det inte är någon som uppmärksammar den och då är ju förändringen onödig.. Vi får se hur det blir, bilder kommer i alla fall någon gång..!!

Peace, y'all.

0 kommentarer: