Snake III

Alltså, det går inte att uttrycka med ord. Jag är så fruktansvärt nyfiken över vilka som läser min blogg.. Jag lovar att det är massa folk som läser min blogg bara för att de vill snoka som fan. Era jävla ormar. Undra hur ledsna ni skulle bli om jag slutade blogga så att ni inte kan snoka något mer.. he he. Hur ska ni då få reda på vad jag har gjort och vad jag tänker på o.s.v.. Nä juste! Sug på den ni. Vänta bara tills ni är trappade i en maze.. Jag ska typ uppfinna en besöksgrej som till och med visar adress&namn på mina besökare. Då blir det andar bullar!!

På tal om bullar, nästa vecka måste jag baka och på tal om att baka så måste jag även baka veckan efter det och på tal om veckan efter det så kommer veckan efter det att... haha fan vad jag svamlar, skojar bara, men baka måste jag faktiskt. Jag kommer bli fet som en gris och när jag har blivit till en gris så kommer jag att få samma sjukdom som grisarna på Alviksgården och då kommer jag kremeras istället för att slaktas och läggas på julbordet.. fan, jag som älskar prinskorvarna.

POPCORNLÅTEN IGEN!!!!??!?!?!?!? SNART DÖDAR JAG NÅGON. FUCKING IKEA!!



0 kommentarer: