Ishalka

Funderar helt seriöst på att ta och börja använda min apbergetanvändare på allvar. Den enda orsaken till att jag skapade den var för att min vän X jobbar för communityn lite då och då och så råkade jag slinka förbi X "en dag på jobbet" och så tvingade vännen X mig att bli medlem, haha. Jag vill dock inte bli aktiv på riktigt bara för att hålla på och skriva massa onödiga gästboksinlägg i andras.. gästböcker.. eller var det nu heter. Jag har efter att ha loggat in lite då och då insett att det är ju världens bästa ställe att snoka på! Folk snokar på mig, jag snokar på dem, cirkeln är sluten och det bästa av allt är att det är BARA LULEÅBOR som behövs snokas på!! (det kan ju bli lite jobbigt om man ska snoka på hela Sverige). Ormen prasslar i gräset. SE UPP OCH TA PÅ ER STÖVLARNA; Schamanen, "Våran-nya-vän" och alla ni andra vars bild fastnat i vår (ja-ni-kan-ju-gissa-vilka) kikares lins: snoken är på väg.

Fast om jag orkar hålla igång med ÄNNU EN jäkla community är ju en annan sak. Jag har trots allt MySpace, Facebook, Bloggen, mail, Pixbox, itslearning.com (not), och en massa annat att hålla koll på. Skulle inte det vara nog?!

MEN

Snart kommer väl också jag inhalkandes på ett bananskal och fastnar i trädet som alla ni andra apor har gjort. Varför inte stämma möte på en gång? Sex i min hydda ikväll, okej?

Fyfan för peer pressure. 

Förresten så är min vän X gode känd på Kungs nu. Eller egentligen så är vi nog båda ganska kända.. eller vad heter det nu, när man är dåligt känd? Ja juste.. Ö-känd. Fast X är mer Ap-känd för nu har hissgrabbar, elgrabbar, teknikgrabbar, byggrabbar och alla andra grabbar man kan tänka sig börjat känna igen henne. På allvar. Ett bevis:
Så sent som idag var det ett gäng från någon-linje-jag-inte-vet-grabbar som kom utklumpandes ur hissen. X börjar gasta på om att de ska sluta leka med hissen och när grabbarna gått runt hörnet hör man dem säga "MEN DET VAR JU HON! DET VAR HON IGEN!!!!!!!".

Öh?

0 kommentarer: