Kanin


Ja men vadå? Anna pratar ju om kaniner hela tiden, då kan ju lika gärna jag också göra det? Spelade badminton tillsammans med Benny (Benjamin) idag och vi ägde, men det var inte det jag skulle säga egentligen. Det jag ville berätta var att varje gång jag hör namnet "Benny" tänker jag alltid på kaniner, det kan inte hjälpas!! (har förmodligen blivit smittad av ni-vet-vem he he) och jag döpte där med mitt och Bennys lag till "Laura& Benny   Kanin".. tillsammans var vi oslagbara.... nästan i alla fall.

Nu när jag kom hem kunde jag inte låta bli att Googla på "Benny", först på bilder och det var inte så kul och sedan Googlade jag på nätet och då kom det en videoträff, den ni just fått se och den videon måste ha varit det sjukaste jag sett på länge.

PEACE OUT, KANINISH.

0 kommentarer: