Trying to recall

Jag minns att jag var väldigt imponerad över de konstiga vägkonstruktionerna som fanns där i USA. Högt som uppe på ett berg körde man över gatorna under en och likaså passerade bilar lika högt ovanför en själv.


Kul om det blir jordbävning..


Idag hade jag egentligen tänkt ladda upp en film på mig när jag kör bil (intressant, jag vet..) men när jag skulle konvertera filmen(de inspelade klippen hade ngt jättekonstigt format) så blev den istället jättehackig och jobbig så jag sket helt enkelt i det.




Så jag minns låten "Trying to recall" den sliter upp gamla minnen som jag länge försökt att glömma bort. Så här i efterhand har jag inte riktigt förstått varför. Everything happens for a reason.

I know God 
What have we done to each other and tell me, dear
Where did we go wrong?
And did we grow apart
Or did we just not grow together?
Living our dreams


0 kommentarer: