En gåta jag inte kan svaret på

Vad är det som är världens största val, fast ändå inte en Val?

Idag är det den stora dagen V (valdag) i USA! Efter åtta år tillsammans med Bush ska banden brytas och en ny man eller kvinna ska göra entré. In i rampdjuset ska denna person klampa på och jag hade velat stå där redo med en bukett blommor och en rutten tomat(just in case, för man vet ju aldrig..) för att hylla eller bua.

På upploppet springer väl just nu mannen som borde vinna och må de andra löparna bli halta och sårade på vägen, för på toppen finns det bara en plats.
En plats för Obama.

Jag är faktiskt inte det minsta intresserad av politik egentligen jag vill ju bara vara inne och riktigt akutell så jag får väl låtsas att jag bryr mig om valet och allt annat innesnack.

OBAMA NATION
or
NOBAMA
tomorrow?


0 kommentarer: