en blogg om: en tretimmarspromenad

Idag var det en speciell dag. Jag och Lisa var ensamma, utan Nicky hela dagen, för hon var på sin mammas jobb. Så på morgonen gjorde vi inget speciellt, sen där vid 11 åt vi frukost.. sen efter det så satt vi lite vi datorerna. Sen så fick jag reda på att matchen USA vs. SVE var, precis när vi var på väg ut. Så vi stannade inne i en och en halv timme och kollade matchen, Sverige vann, bara för att jag och Lisa hejade på dem. Plus att Lisa hejad på sv. för att vi har en spelare som spelar i hennes stads fotbollslag.. typ Bremen.. whatever.

Efter matchen påbörjade vi våran promenad till skolan, som tydligen skulle ta jättelång tid, för att skolan var så låångt bort. Vi gick sakta, typ strosade oss dit på en halvtimme. Jättelångt, verkligen. Där på skolan så hade the footballguys träning. Och så ville de snacka med oss. Haha. Efter det gick vi till "Teen Life Center" typ, men de öppnade inte förrän på måndag, visste inte vad det var för något, men det visade sig att vara typ en ungdomsgård.

Sen så gick vi hem(hela trippen tog typ 3 timmar.. vi sölade rätt mkt) och typ direkt när vi hade kommit hem var det dags att fara till Youth Club igen.. den kallas "be te doublew" för Extreme Life Teens. Där hade vi skoj! Spelade biljard, där i början kickade jag och Lisa ass, men sen så flyttade de biljardbordet för det stod för nära väggen och då lutade bordet snett och ett hörn var jättekonstigt.. okej okej, jag staplar upp ursäkter för att jag och Lisa faktiskt förlorade varje gång efter vår första vinst. Skratta inte. Efter en timme där for vi tillbaka hem och åt middag. Måst påpeka att idag har jag bara ätit frukost och middag. Helt otroligt!

Imorgon så var det typ en footballmatch, en tränings though, men vi ska iaf dit och kolla, ska bli skoj. Utsikten är bra. Om man säger så. På dagen så ska väl jag och Lisa kila till skolan igen, i detta land behöver man motion. Sen får vi väl se vad som händer. Nu ska jag sluta och lägga upp bilder på Facebook, som alla vill att jag ska göra. Och juste.. för er som väntar på att bilder s
ka laddas upp på pixbox, kan fram till september ist kolla in facebook och leta upp mig, Laura Alexis. Ha det gott!

0 kommentarer: