en blogg om: lycka

Wooho, lycka! Internet är tillbaka. Okej nu kanske jag överdrev lite grann. Men saken är den att här finns det inte så mkt att göra på dagarna så internet är en av de få saker vi kan fördriva tiden med. Så nu är jag här back on track, med typ 30 nya mail i inkorgen, arga vänner som klagar på att jag inte har bloggat något och med föräldrar som vile se foton från livet på andra sidan jordklotet. För er som vill se bilder kan jag ju redan nu berätta att ni får vänta till den 1 september, eftersom att den dumma hemsidan pixbox bara tillåter 100 MB, eller är det bara 90? Hur som helst är det på tok för lite för att kunna ladda upp alla bilder härifrån. Whatever. Nu ska jag berätta lite om det som har hänt de senaste dagarna.

Jag och Lisa har bland annat varit till en fotbollsplan och sparkat lite boll. Det har varit skoj, haha. Igår kom det en killa ut från sin bil för att fråga oss om vi ville komma till ett party med hans vänner eller något. Bli inte oroliga. Vi tackade nej.

I måndags så var vi till skolan, för första gången för min del.. den var hyfsat stor om man säger så, typ 1500 elever eller något, jag vet inte riktigt. Jag blev Junior! YES, jag slapp bli Sophmore.. och så valde jag förstås mina kurser och de är:
• Team Sports 3
• Algebra 2 Honors
• U.S. History
• English 2
• Dance
• Webmaster
• Adv. Journalism (Yearbook)
• (Drama Theatre Art)
Den sista punkten är bara ett extraämne ifall att jag inte kan ta de andra kurserna. Så nu längtar jag verkligen till skolan, vill träffa allt folk!! På tal om att träffa folk, så ska vi, Jag, Lisa, Ty (och några av hennes vänner), Ty är typ Karens "extradotter", till ett "föreskolandisco" i Denton, det ska bli riktigt skoj, så nu sitter jag och längtar till lördag. Nu orkar jag inte skriva något mer, eftersom att jd väntar på att få läsa min blogg haha, skriver mer sen, det blev för mkt att göra på datorn idag. Bye

0 kommentarer: