en blogg om: Youth Club

Igår vi till en Youth Club som hörde till krykan eller nåt. Haha, det var faktiskt skoj, tro det eller ej. Okej kanske inte den delen där ledaren stod och pratade om Jesus och såna grejer, eftersom att jag inte tror på Jesus och så, så blev det rätt töntigt för min del, men vadå man måste respektera andra människors tro, så det var bara att hålla minnen och le. Den där gruppen var riktigt kul, för man fick lära känna massa folk, folk i ens egen ålder. Det är rätt kul att vara utbytesstudent, man får miljoner frågor. Den frågan som alla ställer är: So, do you think it's hot here in Texas? Klart jag gör, det är ju typ 30 grader varmt 7 på kvällen, eller som de säger här 7 pm. Jag har inte så mycket att skriva nu faktiskt. Jo juste, igår köpte jag och lisa riktig frukost, inga äckliga sockriga flingor, nono. Vi köpte typ Youghurt, Jordgubbar och Flingor (vanliga kellogs typ), jaja det kanske inte var så intressant. Men en sista sak. Jag längtar till skolan börjar, för då får man träffa allt folk och det ska bli skoj, dessutom längtar jag till vårterminen för då kan jag spela fotboll. Nice! Och juste i "höst" så ska jag vara en Refuree, och det är typ att jag ska vara soccerdomare åt yngre kids, inte nog med det, man får betalt:). Så det ska bli skoj. Nu ska jag ge mig, Lisa, den andra studenten här, ska låna datorn. På återseende imorgon!

0 kommentarer: