en blogg om: the mall

Igår blev det lite seriös shopping at the mall. Hela dagen var skum. Men jag lyckades iaf köpa mig två pikétröjor, ett linne och en Wranglerkjol (övverraskande billig var den, egentligen kostade den 55 dollar, men man fick den för 8 :D). Jag orkar inte skriva så mycket nu idag. I morse var vi och fixade ett Physical Test, så man kan sporta. Doktorn tyckte att jag var: extremely healty haha. Nu idag får vi se vad som händer. Ikväll är det någon typ Youth Club vi ska till (typ nåt i kyrkan), tydligen är det jätteskoj, så vi får ju se vad jag tycker. Man kanske träffar lite kul folk i alla fall. Jag längtar till skolan börjar, jag börjar nämligen bli lite less på dottern som pratar heeeeeeeeeela tiden och ska ha all uppmärksamhet, plus att hon är såå bortskämd. Haha, igår så ringde Karen, hennes mamma, till henne och sa att hon skulle sluta gnälla så mycket och då svarar dottern If daddy give me some money I'll be fine. Självklart fick hon ju pengar sen;p. Nä, nu ska jag sluta gnälla på henne, för när hon e på gott humör, snäll och tyst e hon riktigt söt. Måste bara säga: Tack mamma och pappa för att jag inte har några syskon:p. Nu ska jag kila vidare, kanske blir lite lunch, åt frukost typ 07.30-08.00 så magen har börjat klaga lite. Återkommer väl imorgon!
Hej.

0 kommentarer: