en blogg om: downtown

Igår var det en varm dag, en riktigt varm dag. Jag, Lisa och Nicky var downtown kollade runt. Det var trevligt, vi var till Starbucks bland annat;). Efter att vi hade varit downtown i fleera timmar och närpå svettats ihjäl fick vi skjuts hem av någora kusiner. Senare på kvällen sparkade jag och Lisa lite boll. Sen gick vi runt in the neighbourhood, kollade var skolbussen skulle komma någonstans och hämta upp oss. På kvällen kollade vi på film, Bad Boys II. Sen så sov vi.

I morse steg jag och Lisa upp typ 8, och sedan 8.20 drog vi ut och joggade, typ 30 grader ute. Förstå vad svettigt det blev. Efter det åt vi frukost och störde oss på att allt måste vara sockrigt.. sen så satte vi igång att städa lite, vilket vi ska fortsätta med snart (deras hund kissar ju överallt:O), ska bara prata med min far lite grann:).

Senare idag ska vi kanske åka till Denton och gå på bio, dessutom ska vi ut till ett mall, närmare bestämt en galleria. Det kanske blir lite shopping:), allt här är typ 623487 gånger billigare än i Sverige. Eller ja okej, nu överdrev jag lite, men det är verkligen billigare.


0 kommentarer: