en blogg om: en helg

Lördag,
Först på dagen gjorde vi inget, jag sov. Var trött + hemlängtan typ. Sen där vid 5 for vi till ett teaparty i en kyrka.. haha det var väl sådär kul. 10 st jobbiga småbarn som skrek och bad till gud ^^ .Vi var där i fleeeeera timmar. Jag och Lisa fotade dock rätt mkt, vi ska göra en "scrapbook" till tanten där i kyrkan. Sen där vid 7.30 pm var jag och Lisa rätt less, vi skulle faktiskt på party, som eg. började 8.30 men när vi väl tog vi oss därifrån så var kl 8 och sen, en halvtimme senare, kom Tay förbi här och sen så for vi iväg till Denton kl 9.00. Där blev det dansa hela kvällen. Rätt skoj faktiskt. Bortsett från att det var ett typ ”ghettodisco” vilket innebar bara hiphopmusik. Men det fick funka. Sen där vid 1-tiden kom Karen och hämtade oss. Kom hem vid 2 kanske, gick och lade mig direkt. Somnade överraskande nog på en gång.

Söndag,
Detta var en jobbig dag. Sov till kanske 1 pm. Sen pratade jag med mamma och pappa ett tag på iChat.. efter det åt vi lunch och där vid 2-tiden började vi fixa mitt hår. Först skulle vi ta bort flätorna, detta var den enkla delen och tog ca 1 h, sen så skulle vi reda ut tovorna. OMG. Tog typ flera timmar, typ 3-4.. jättejobbigt. Sen där vid 7.30 så började ”frisören” fläta det. Vi var klara kl 12. Gissa om jag hade ont i hårbotten…

0 kommentarer: