en blogg om: sömn

Igår var vi på en football match. Jag fattade inget, men det var kul at kolla.. det var ju en match mellan Gainesville High School och ngn annan skola, hehe.

Idag har det verkligen inte hänt något. Har sovit större delen av dagen. Gick och la mig där vid 11 igårkväll.. sen vaknade jag vid 03.30 am och kunde inte somna om först, så jag gick och lade mig i vardagsrummet. Somnade kanske efter en timme.. ca 04.30 am.. vaknade 11.15 Steg upp, åt frukost. Välkomnade hemlängtan med att gå och sova igen, där vid 01.00 pm.. vaknade kl 03.15 av att Karen kom hem, somnade om.. vaknade kl 06.00 pm typ steg upp och kollade på en film. Åt nudlar där vid 09.00 pm och nu gör jag inget.

Ska sova snart igen.. är trött fast jag har sovit typ 18 h.. Imorgon blir det däremot disco. Och det ska bli kul. Godnatt.

0 kommentarer: