en blogg om: min tumme

Min tumme gör ännu mer ont nu. Stukade den typ. Jag ska aldrig med spela football.. Ska stolt ta på mig min "I'm Not A Football Player" och gå runt med en handväska..... okej kanske inte riktigt. Men ändå. Det gör ont.

Jag steg just upp, startade datorn för att kolla om mina kära föräldrar händelsevis befann sig inloggade på msn. Men nä. Så jag lyssnar på lite Peter LeMarc istället och chattar med min bästa vän; Emma.

Ska äta frukost. Sen ska jag försöka få tag på Lisa. Sen ska jag downtown. Det är nåt grejs i "stan" hela dagen.
Ingen cross country idag. Uttråkad.

Well. Adios mis amigos..

Y Gracias Jenny.
Nu ska jag säga den där frasen till alla mexikaner i fotbollslaget.
De är verkligen efterblivna ibland.... >.<

2 kommentarer:

Jenny said...
This comment has been removed by the author.
Jenny said...

Ännu ett exempel på att amerikansk fotboll är brutalt ;)Haha (det var jag som skrev den förra kommentaren men jag tog bort den för att jag råkade skriva fel mohaha)