Sex piskrapp för en fis i rymden

Idag har det faktiskt varit en helt vanlig dag. Steg upp, for till skolan var där, fick läxor, hade sjukt kul åt "Häxan" Julia ;).. Hah, du vet att jag skojar! Utan dig hade nog inte dagarna i skolan varit särskilt roliga <3.

Slutade då dagen med lite idrott. Det var kul till en början men efter ett tag blev det så enformigt och då mitt lag fick lagmedlemmen Mr. Mens istället för Benny Kanin så blev det jättetråkigt. Denna Mr. Mens är helt störd. Årets dum på honom då han fällde en skitdryg kommentar.. orkar inte ens skriva vad han sa. Egentligen så var det väl en fis i rymden men det hindrar ju inte en från att tänka efter om det kommer lukta gott eller inte efter att man släppt sig. Jag kan ju säga att det stank.

Stinker gör också min kväll. Fysikprov, matteprov och framförallt spanskaprovet närmar sig! I spanskan så har vi tydligen ett "litet" prov på att översätta meningar och så. Vad lätt! Tänkte ni nu säkert, men då kan jag lova er på en gång att så var det INTE fallet. Man ska ha alla tidsformer, preteritum, imperfekt, presens, perfekt och allt det där inpluggat. On top of that ska vi kunna typ 100 glosor eftersom att det kan hända att NÅGOT av dessa ord är med på provet. Läraren är i klass med Musen => KASS (de har förresten något mer gemensamt! Förnamnen, haha, det hade jag inte ens tänkt på tidigare). Jag tror dessutom att hon har något emot mig och mina brilljanta spanskakunskaper. Sex piskrapp är nog vad hon vill ge mig varje gång jag böjer ett verb fel.

Nu ska det slutas klaga. Kvällen avslutas nog med lite mys vid skrivbordet tillsammans med fysikboken och spanskaboken! Bättre blir det inte. Ha en trevlig höstkväll och njut av livet innan det är för sent!

1 kommentarer:

Anonymous said...

Utan mig hade klassen varit tråkig och du skulle aldrig se framemot skolan på morgonen ! HAHA skoja =) <3