Spooky

Godmorgon mina vänner. Idag har jag sovmorgon, trots detta sitter jag här kl. 09.11 fastän jag inte börjar förrän 11.50. Varför? Jo för att Barbro, valpen ni tidigare sett, satt och typ ylade och gnällde hela morgonen svinhögt och det var i det närmaste omöjligt att få någon sömn när hon inte kunde vara tyst. Jag tänkte då istället för att sova, berätta om vad som hände igår när jag gick och lade mig. Jag hade släckt alla lampor, lagt mig i sängen och allt det där... Efter typ 5 minuter (om inte mer) så tänds min taklampa. Chockad jag blev! Däremot tog jag till mitt sunda förnuft och sa till mig själv att det bara var jag som tidigare hade tryckt ner lampknappen för lite. There are no such things as ghosts. Nu måste jag faktiskt sluta blogga! Barbro försöker bita sönder inredningen, mina fötter, datorsladden till skoldatorn, listerna, mitt skrivbord etc. i samma veva som Tekla (den ettåriga hunden) försöker bita sönder Barbro själv. Cirkeln är sluten.
Vi hörs.




Laura Alexis

0 kommentarer: